Epizoda 23. Poločas hubnutí?

po šesti týdnech diety

po šesti týdnech diety

Minulý týden se pravidelný pokles váhy, kilo týdně, zastavil. Dokonce šla váha o půl kila nahoru. Nepočítám samozřejmě včerejší, opět náročný, podváděcí den.
Z pocitu lehké marnosti mě vysvobodila práce na srovnávací fotografii. Proto doporučuji: udělejte si fotku na začátku i když se vám do toho nechce.* Také se změřte a zvažte.  Já počáteční váhu nemám. Ve váze byla vybitá baterka a trvalo mi neuvěřitelných čtrnáct dní, než jsem jí koupil. Dokonce jsem jednu ztratil někde v IKEA. Uplně novou, zabalenou. Takže počáteční váhu experimentu jen odhaduji.
Ještě profesionální fotografická poznámka. První a druhá série je nafocena jiným přístrojem a jiným objektivem. Bohužel také jinou ohniskovou vzdáleností.  Snímky ze druhého focení proto působily lichotivěji. Je to starý trik všech prodejců hubnoucích preparátu, mě se to stalo nedopatřením. Proto jsem fotografie ze druhé serie trochu rozšířil aby zůstala zachovaná stejná šíře hrudníku při stejné výšce postavy. To by mělo dodat trochu více objektivity při porovnání fotografií.

*Pokud vás nemá kdo vyfotografovat jsem vám k službám, samozřejmě zcela diskrétně.

