Epizoda 26 – Běhám, hubnu, nepíšu

Už je to tak, běhám celkem pravidelně ob jeden čí dva dny . Nejčastěji běžím svoji oblíbenou pětikilometrovou trasu. Ta mi vyhovuje nejvíc. Snažím se ji udolat za 25 minut, ještě se mi to nepovedlo. Zatím nejlepší čas mám 26:55. Ale  mohlo by se ještě 20 vteřin odečíst. Na uložení telefonu do kapsy a na vyndání z kapsy a odemknutí LCD zpoceným prstem. Kdo to zkusil ví jak to nejde. Jako všechno, když to chcete udělat rychle.
Když mám po prvním kilometru v nohách pocit, že to půjde a nikam ten den nespěchám, prodloužím trasu na 8 km. To je pro mě ještě rozumná míra. Samozřejmě ta desítka mě v hlavě provokuje, takže jsem to už dvakrát  prodloužil a popral se s desítkou.
U prvního pokusu mi chybělo 400 metru. Špatně jsem počítal pípnutí. A neuběhl jsem to stejně v jednoom kuse, na sedmém kilometru přišla krize, Dloubák Podžeberní se  ozval. Musel jsem přejít na pár minut do chůze. . U druhého pokusu byl už zticha a do desítky nakonec chybělo 170m. Pípání jsem ani nepočítal, jen jsem odhadoval, jestli to už bude stačit. Neměl jsem potřebu nastavovat dál. Vím že bych tu desítku uběhnul.
Ale nohám se ta desítka už nelíbí a další dva dny a hlavně další dvě noci mi to pak vyčítají. Což po pětce už dávno nědělají. A protože je potřebuji každý den a v dobré náladě, nehodlám je ani v budoucnu trapit desítkou moc často. Nakonec, když se dokázaly z pár stovek metrů za rok a půl zlepšit na deset kilometrů, tak si ten respekt zaslouží.

Poslední dobou po nich ruce a ramena začaly zavistivě pokukovat a naznačovat, že jsou taky moje. Přidal jsem proto malé posilovací cvičení i pro ně. Nakonec to souvisí s mým plánem, pustit se zase do zakázkové reportážní fotografie. A to znamená být sám sobě asistentem, stativem i šerpou.

Tím nechci ani naznačit, že bych opustil studiovou fotografii. Ani v nejmenším. Ale mám potřebu trochu pestřejšího programu. O tom všem se můžete dočíst na mém novém blogu www.jahelka.info. A to je další důvod proč jsem psal tak málo. Psát dva blogy už zabere spoustu času.
Nicméně mám rozepsané další dva články a něco se mi rodí v hlavě, takže “ zůstaňte naladěni“. Něco bude o běhání, víc toho bude o dietě a dojde i na podváděcí dny.

